Kawasaki

Jag har bestämt mig för att det är dags för ett par nya Kawasaki i år. MEN i vilken färg??

 <-- de här har jag... fast de är två säsonger gamla och fulla med hål :)

De finns på junkyard.se för ett riktigt bra pris, (i affär kostar de 500-600:-) men det finns ju mängder med färger att välja på! Helst vill jag nog ha lila, men de finns bara i mörkt lila och ljust lila. Jag vill ju ha den lila som converse har kommit ut med... :) eller kanske starkt turkosa? Roligare med en stark färg??

Så, vilken färg ska jag välja?? (kolla hemsidan, där finns mängder med fler färger och modeller)

   








Varför finns inte Kawasaki i de här färgerna?? Eller ska jagg satsa på Converse istället och köpa till en sula (för de är är inte alls lika bekväma som kawasaki) men det blir ju mycket dyrare...? =/

Kommentarer
Postat av: jessica

Tycker du ska satsa på lila Kawaski eller rosa converse :)

2010-04-22 @ 21:45:02

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0