Marcus Berg & Gustav Svensson

Igår var det match igen! Tyvärr förlorade vi med 2-1 =/ inte rättvist den här gången heller. Vi hade ett riktigt bra spel men satte inte chanserna. Men men, fortsätter vi såhär så vinner vi nog snart, vi har ju faktiskt precis bara börjat. Det vänder nog, som för IFK...

...och appropå IFK så fikade jag med Therese och Amanda igår på Condeco innan matchen. Då berättar Amanda att hennes kompis Jossan (som jag träffat några gånger) har flyttat till Tyskland... för hon har gått och blivit tillsammans med Marcus Berg! Så nu lever hon lyxliv där nere... Vissa har det bra! :)

  
Marcus Berg



Efter matchen stötte vi dessutom på Gustav Svensson på Hedens parkering. Sen drog han därifrån i en skinande blank Lexus...


Gustav Svensson

Nu ska jag gå ner och ta hand om tvätten. Sånt som vi vanliga människor får ägna dagarna åt :)

Ps. Den 17 juli 2009 skrev Marcus Berg på för Hamburger SV. Övergångssumman offentliggjordes inte av FC Groningen och Hamburger SV, men i media nämndes belopp i närheten av 10 miljoner euro. Kontraktets längd är till och med sommaren 2014.

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0