Pollen everywhere

Pollen, pollen, pollen... har aldrig varit såhär allergisk innan... kom hem från jobbet nu är såå trött! Näsan rinner,. ögonen kliar och jag kan somna när som helst på dygnet.

Fattar inte hur jag ens ska orka ta mig till fotbollsträningen ikväll... och hur ska jag orka springa? Uuh. Extra roligt att jag måste åka in till stan först för att ta mig till Kviberg. Varför går det ingen buss från Partille??

Gick bra på jobbet i alla fall. Tror inte att jag tappade bort nåt barn... fast man vet ju aldrig säkert.

Nu ska jag ligga på soffan en timme innan det är dags att dra igen.

Kommentarer
Postat av: Maritza

Hej! Fotbollsträning? Har du börjat spela? Kram

2010-04-12 @ 20:35:38
Postat av: Emelie

Jajamensan! En träning och en match i veckan nu hela våren =)

2010-04-13 @ 22:26:15
URL: http://calidore.blogg.se/
Postat av: Maritza

Har du fortsatt gå på pass på Friskis också?

Duktigt av dig! Hoppas att det går bra! Kram

2010-04-14 @ 14:51:56

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0