Rockstar soap



Idag har jag:

  1. Tvättat all tvätt (määängder)
  2. Diskat (x2)
  3. Bakat en halv chokladkaka (behöver mer ingredienser)
  4. Renskrivit alla anteckningar från norskalektionerna på datorn och pluggat in dem (tror jag)
  5. Pratat med Marie
  6. Pratat med Malin
  7. kopplat sladdar mellan videon-datorn

Känner mig duktig... fast hade mycket hellre varit ute i det fina varma vädret som varit idag! ÅH VAD JAG VILL HA EN BALKONG!!!!

Nu ska jag läsa igenom norskan en sista gång inför tentan imorgon och sen är jag lätt värd en ansiktsmask, och hårinpackning (om jag har nån hemma?) :) (vilket påminner mig om hur gärna jag vill ha ett BADKAR med!!!) :)

Skulle behöva köpa en ny tvål till badrummet med. Har en från Lush nu. De luktar helt, helt underbart, men använder man dem inte med en gång så blir de helt torra och konstiga =(

Köpte trepack sist och så fort tar ju inte en tvål slut...

Det var:
Honey I washed the kids,                 rockstar soap                



            I should coco





men nu är det bara en torr bit av honey I washed the kids kvar...
(men det är kul att alla tvålar har namn..)


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0