vinopasta

Sååååå mätt efter en fin kväll på vinopasta med Jerry, Anti & Smirre :)

Åt tagliatelle med pesto och varm frukt med vit choklad och glass efter. Så gott, så gott, så gott. Så mätt. Fortfarande.

Idag var det inte jobbigt att jobba, kollade inte ens på klockan. That's the way aha aha I like it.

Imorgon är det IFK-Brommapojkarna och ryktet går att Tobias Hysén (som är skadad) ska sitta på samma sektion som vi. (oh yes!)
 

Sitter och laddar ner musik nu till mp3-spelaren. Har verkligen ingen fantasi alls! Så fort jag tar tag i det så kommer jag inte på en enda låt jag vill ha. Skulle verkligen behöva lite tips om bra musik...? Hade varit kul med lite nytt och inte bara det gamla vanliga...

"Men en sak e säker, alla behövs. Fans, Levande Sittplats, klacken, Young Fellows, Wisemen, Änglarna, BaraBen - alla ska hjälpa till! Och då menar jag hjälpa till, inte kasta saker, inte göra apljud och inte bua förrän matcherna är slut. Alla måste dra sitt strå till stacken på söndag. Supportrarna tjôtar ofta om att det är de som är föreningen - ja men: upp till bevis säger jag då! Vi gör vårat bästa på varje träning, varje dag för att detta ska bli bättre, gör ni det också på söndag. Så kan både vi i laget och ni på läktaren ställa oss framför spegeln efter 90 minuter mot BP på söndag och känna oss stolta. Då har vi gjort det vi kan, så får vi se hur långt det räcker. För på söndag står även jag på läktaren, troligtvis Levande Sittplats, och jag säger att det kommer räcka långt som fan. Men då kan vi inte ha 8 000 personer på läktarna - för då gör inte ni ert jobb, så som ni kräver att vi ska göra vårat."
-Tobias Hysén http://ifkgoteborg.blogspot.com/

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0