Män i vita rockar?

Om jag nån gång råkar nämna att jag ska försöka göra egna slingor hemma eller kanske blondera mig, här kommer förhållningsregler:

 

  • Bind fast mig i en stol och hota mig med allt du kan hitta.
  • Skjut mig i benen så jag inte kan gå
  • Ta alla pengar jag har så jag inte kan köpa färg
  • Lås in mig
  • Inte tillräckligt effektivt? Skjut mig.

Nu är det nämligen så att ingen hindrade mig. Tack för det. Inte. Det blev inte slingor för färgen flöt ihop. Det blev en orange hårbotten. Efter ett till paket färg samt en halv flaska silverschampoo är det nu mer åt det vita hållet. Bara utväxten bör tilläggas. Imorgon fyller jag 25. Då ville jag vara fin. Eftersom Malin skulle göra slingor ville jag det med. Eftersom jag jobbat rätt mycket så kunde jag bara i måndags. Då fanns det ingen tid och Emelie Johansson var för snål för att ringa till de dyrare salongerna. Hon trodde att hon kunde själv. Tji fick hon! 

Nu är den stora frågan: Ha det kvar och låtsas som ingenting? Eller go dark?
Marie får ha en omröstning på jobbet idag. Som jag börjar få rätt bråttom till.

En klänning har dimpit ner på posten med. Nu håller vi tummarna för att den sitter bra. Annars får jag väl gå runt naken i mitt vita hår. Undrar hur lång tid det tar det innan män i vita rockar kommer?

My 25th birthday might end at the psychiatric clinic...


Kommentarer
Postat av: Carro

allt klär en skönhet my love :)

2010-08-19 @ 10:32:30
URL: http://smasheduptoy.blogspot.com
Postat av: Mitza

Det ser inte så farligt ut! Eller fjortis för den delen. Du kan trösta dig med att det blir en fin kontrast till dina fina isblå ögon. Men jag vet hur

det är att vara missnöjd med sig själv. Och det är

inte roligt! Kram!

2010-08-19 @ 19:49:06
Postat av: Mitza

PS. Männen i de vita rockarna kommer inte komma,

för de är hemma hos mig...

2010-08-19 @ 19:50:59

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0