När katten är borta...



Efter att ha jobbat 8.oo-19:45 med en kvarts rast runt fyra för att slänga i mig lunch så är jag äntligen hemma i soffan igen. Det finns jobb och det finns jobb...

En skål youghurt och müsli och ett "nytt" avsnitt av Morden i Midsommer är det som gäller nu. Yummy!

Igår storstädade vi och nu hällde jag ut müsli över golvet i köket. Jahaja.

Jerry är i Norge nu och när katten är borta dansar råttorna på bordet!? Nåja. Jag får i alla fall bestämma TV-kanal och har en påse kinapuffar här helt för mig själv =)




Kommentarer
Postat av: alien

hej kompis! vet inte om malin pratat med dig oså men jag prata med henne snabbt i häromdagen då skulle hon fråga dig om du ville med imorn på mitt lilla kalas:) hoppas jag ser er båda, & jag kommer gärna förbi på ditt kalas oxå :) jobbar dock dagen efter men de hindrar iiiicke mig! puss emelie

2010-08-12 @ 15:45:05
URL: http://pemly.blogspot.com

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0