Oh yes!


Det blev en mycket bra helg!


I fredags blev det "barrunda" (inget ställe var egentligen där det hände) med Marie och Maritza. Najs! Jag och Marie ska helt bestämt skriva en självhjälpsbok tillsammans. Det är spikat, set, done och om några år ska vi sitta i nyhetsmorgon i TV4 och vara ruskigt rika och kända.

Igår blev var det kräftskiva hos Anna och Magnus. Party på hög nivå! Det var kräftor, västerbottenpaj och nubbe så det stod härliga till. Massa roligt folk och även om jag mådde ok imorse så gäller nog inte det riktigt alla. :)

Idag vi varit på barnkalas. En rätt lagom fading på helgen :)










Kommentarer
Postat av: ina-bina

Nej, jag har ingen film till kameran än, men jag funderar på att skaffa. Vet faktiskt inte ens om kameran fungerar, och sedan känns det som att man måste prestera fram riktigt kreativa, udda foton när man använder en sådan gammal kamera igen för första gången (rullarna är ju rätt dyra också!)



Men det hade ju helt klart varit kul att testa :)

2010-08-16 @ 00:04:13
URL: http://inabina.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0