Super sweet 25!

Jag tänker ta åt mig fullständigt av Maritzas pepp och Carros "allt klär en skönhet"! Fy fan vad jag är snygg! och jag får säga vad jag vill för idag är det min dag! =D

Blev väckt vid kvart över sex imorse av världens bästa pojkvän med en liten ask i handen. Det visade sig vara ett par mycket söta örhängen! Bästa uppvaknandet nånsin tror jag =)

Idag ska jag handla (vara på allum när det öppnar vid 10 helst.. om 25 min.. hmm.) städa, baka tårta och fixa snacks och plock. Det får gå fort!

För ikväll är det FEST!

Ps.
Kanske kan dela med mig av något konstigt som hände i natt. Jag vaknade av att jag spottade! Jag drömde att jag hade något i munnen som jag ville få ut och att jag letade efter nånstans att spotta och när jag, i drömmen, väl hittade ett ställe att spotta på så gjorde jag det. I verkligheten med. Wierd! Vaknade såklart av det och fattade först inte vad som hänt men sen var det bara att kravla sig upp vid 03:18 och hämta papper och börja torka i sängen. Sen låg jag jobbigt nära Jerry resten av natten. Min sida var ju våt! :)


haha nu gör jag det jobbigt för mig! men såhär ska tårtan se ut när den är klar... :) (fast kommer inte ha en massa nötter på för min sköna böna Cc är allergisk)

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0