Tjuvlyssnat...

Idag hade jag Mia Skärringer som lunchgäst. Var ju tvungen att tjuvlyssna lite när hon, hör och häpna, diskuterade Solsidan-skämt med sin man och sina barn! Hon var sur för att hon inte tyckte om ett skämt som skulle vara med i en scen, men manusförfattarna ville inte ta bort det. Skämtet skulle tydligen vara taskigt mot mörkhyade. Då sa hennes son något väldigt fint! "man ska vara snäll för tänk om det var tvärtom, att de var elaka mot oss, då hade jag blivit ledsen".

Nu känner jag mig nästan hemsk som tjuvlyssnat, men jag kunde inte undgå att höra och det är ju inte som att min blogg når Se&Hörs läskrets direkt =)

I förra veckan sprang jag dessutom rakt in i Ruben Salmander på jobbet. Det ni! Är jag nästan D-kändis nu?? :)


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0