Och minnet mår?


Åh sicken mes jag är! Kunde såklart inte alls sova i natt. Hatar att vara ensam hemma på natten. Det går bara inte! Så efter alldeles för lite sömn bestämde jag mig för att åka till Lerum efter jobbet idag. Sagt och gjort, här sitter jag vid mammas dator och slösurfar.

Tänkte tyvärr inte igenom det ordentligt och glömde laddaren till mobilen hemma så den dör snart. Jag kom däremot ihåg att ta med mig lite snyggare kläder och lite smink i en påse eftersom det är AW som gäller imorn med Marie och Mitza... Frågan är bara om jag kom ihåg - förutom att ta med påsen imorse- att ta med påsen även av bussen? För jag har ju glömt dem nånstans, antingen på bussen eller på jobbet. Hoppas på det senare. Definitivt.


Hoppas DU får en härlig fredag imorgon!

Kommentarer
Postat av: Carro

DU ska ha en härlig fredag :) Och ta hand om dig och hitta påsen med :)

2010-08-13 @ 10:41:30
URL: http://smasheduptoy.blogspot.com

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0