Glassigt



Som ni märker händer det inte så mycket här just nu.
Tappade änna orken efter resan.
Skyller fortfarande på jetlag men det funkar kanske inte riktigt i längden. :)

Nej, mer bestämt så är det mycket skola och jobb just nu. Antingen eller liksom.
Antingen är jag i skolan, eller så jobbar jag.
Eller så tokletar jag julklappar.

Och just nu somnar jag på soffan till Man U-Arsenal.
Mina ögon vill inte vara öppna så mycket den här tiden på året tyvärr.

Hinner knappt med nåt julstök ens. Blir nog inga lussekatter i år t.ex. vet inte när jag skulle hinna med det?
Och kanske tur det, men tanke på vad vi ätit under resan... :)



glass i stora lass



Max Brenners chokladcafé...



och så måste man ju ha frukost med! ehm...

Carro, jag skulle nog också behöva börja med det där med GI :)

Ska försöka vara lite mer aktiv här nu, vi får se hur mycket jag hinner med.




Kommentarer
Postat av: Carro

Fina bilder Ems! Och du är också fin så skit i GI, jag brukar försöka köra stenhårt en vecka eller så för att komma i ordning men denna gången var det kört. Jag menar, julmat, fika på jobbet, lussekatter... hallå, totalt ovärt att ge sig på nåt så dumt som GI nu :) Skit it så äter vi och har en fetingfest i mellandagarna tycker jag! ;)

Puss

2010-12-14 @ 09:16:08
URL: http://smasheduptoy.blogspot.com

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0