Watch me


Som ni kanske vet så brände jag mig ganska duktigt i Australien.
(Man SKA, BÖR, MÅSTE ha solskyddsmedel. JAG VET! tjata.)
Och nu har jag flått från topp till tå.
När jag klev ur duschen nyss insåg jag att det nått händerna, så nu borde det väl ta slut snart?
Jag menar, det kan väl inte komma längre?
Jag kan dra loss stora sjok med hud från underarmarna.
Ganska äckligt när man tänker på det...
(Sluta tänk på det då!)


Jag har hittat nåt jag ska önska mig... kanske när jag fyller år... i augusti.
för alla har ju redan köpt julklappar till mig verkar det som =)
Anyway, visst är den snygg?




Nu ska jag slå in några julklappar tänkte jag.
Sen är det läggdags =)




Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0