Lussekatter



Bakar lussekatter och lyssnar på musikhjälpen. Det måste vara världens bästa radioprogram!?
Fast det var roligare förra året när de var i Göteborg.

Lussekatterna blev superduperbautagoda. Nästan så att jag borde äta upp alla själv. Eller kanske inte. Vid närmare eftertanke borde jag ge bort dem så fort som möjligt så att jag INTE äter upp alla själv...
Nån som vill ha?






Min teori är att lussekatterna blir så bra bara för att jag har världens snyggaste receptbok. Lätt.




Jerry och Chris ser på film och dricker öl så jag ska köra hem Chris sen.
Tsss. Till nybakade lussekatter ska man ju dricka mjölk!
Tokigt.

Det räcker väl att jag har vodka i lussekatterna? :)

Haha som i ICA-reklamen när Ulf blir full på alkoholfri glögg, det är jag med mina lussekatter hahaha :)





Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0