Queen victoria market


Two tomatoes were out walking. One got hit by a car. Then the other said: let's ketchup later! haha

Well well well. Vaknade imorse och kande inte igen min spegelbild.
Mina ogon ar sa jakla svullna efter solen igar och ansiktet ser ut... ungefar som en tomat.
KUL.

Idag ska vi till south wharf DFO som ar en factory outlet. Vet inte riktigt vad jag ska forvanta mig, men andra sager att det ar bra. Hoppas pa att hitta snygga klader! Ikvall blir det Queen victoria market igen eftersom det var sa kul forra veckan.

Nu ska jag lagga mig pa soffan en stund med isbitar och gurkor pa ogonen haha.


Kommentarer
Postat av: M.

Jag hoppas att ni njuter av värmen för här väntar en bitande kyla och idag var det elva minusgrader. Men ni har en hel vecka på er att bli bländande bruna. Ingen sarkasm i detta inlägget. Jag menar vad jag skriver! Kram

2010-12-01 @ 21:20:39

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0