Vinterkräksjukan






Hallå där vänner!
Vad gör ni en dag som denna?
Jag ligger på soffan i pyjamas och ser på Rädda Willy 2 på 5:an.
Jag har nämligen fått vinterkräksjukan. Hurra!
På min lediga dag dessutom.
Så typiskt.
Hoppas bara att jag hinner bli frisk till nyår. Annars lär folk sky mig som pesten.
Inatt var en riktig skräcknatt. Idag är det lite bättre i alla fall. Har lyckats få i mig lite cola och vatten.
Bilden är från Liseberg innan jul.
Har ni haft en bra jul?

Åååh vad det är tråkigt att vara sjuk!! =/



Kommentarer
Postat av: Jessica

Stackare! Vinterkräksjukan är så jobbig att ha, känns ju som man ska dö. Hoppas du kryar på dig snart så att du blir frisk till nyår.

Kramar

2010-12-28 @ 12:52:40
URL: http://melkerochjag.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0