90 år med hårspray

Var hos mormor idag. Alltid lika mysigt!
Hon är 90 år och använder hårspray. Det tycker jag är coolt.

Mamma bet i en körsbärstomat idag så att det sprutade över hela bordet och framför allt i mitt glas. Vi skrattade så vi höll på att gå åt. Sen tar hon en till för att visa att hon faktiskt kan äta utan att det sprutar överallt.
Det kunde hon inte. :)

Ser på fotboll just nu med Jerry och Yasin. Man U håller på att slå Portsmouth (3-0 just nu). Liverpool vann tidigare idag och framförallt...

 så vann IFK i träningsmatchen mot Ålborg! Hysén 2 mål och Hjalmar 1. Härligt!
Det känns i tårna att det här kommer bli en riktigt bra säsong! I år går vi mot guld! Hittills är ju Tobias kvar med, håller tummarna för att han stannar... och att Söder och Adam får vara skadefria =)

Mår inte hundra. Frös och kände mig förkyld igår och idag mår jag illa och är jättetrött. Är väl nåt virus som går.

Ikväll är det party och bowling hos Malin och David. Najs! Hoppas jag orkar hela kvällen, bowlingen börjar inte förrän sent.

Ska ta en samarin nu och fundera på vad jag ska ha på mig ikväll.

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0