Bästa vännen

Gick på fel lektion idag- såklart. Inget går min väg den här veckan...
Satt med en stor klump i magen hela lektionen och längtade därifrån. Vart vet jag inte.

Hängde hos Malin en stund sen. Hon lyckas alltid att få mig att må bättre. Finns ingen som lyssnar så bra som hon. Finns ingen som känner mig bättre och ingen som köper bättre fika. Bästa vännen nånsin =)

Har varit en sväng hos frissan med, men eftersom jag är hos mamma och pappa nu blir det inga bilder. Blev nöjd i alla fall =)

Är så trött på att en viss pojkvän inte verkar vilja höra av sig. Man kan skicka sms även från fjällen.
Även killar borde väl fatta att man blir ledsen när de inte hör av sig!?


Kommentarer
Postat av: Carro

Fy fan Ems, vilken skit :( Men du ringer när du vill om du vill prata!! Puss

2010-02-18 @ 18:22:16
URL: http://smasheduptoy.blogspot.com
Postat av: Lena

Bruna tycker jag inte att vi blev så värst. Okej, Madde blev det! haha

Men en lite finare färg än det där genomskinliga man hade innan har vi i alla fall fått :P

2010-02-19 @ 11:16:22
URL: http://lenahell.blogg.se/
Postat av: Jill

En Skit kan jag inte hålla med om!, blir mycket runt omkring när man är så många personer och tiden räcker knapp till för nåt när man är där uppe...Men han pratade om dig och köpte en present till dig och han sa allt att han skicka mess...

Men Patrick klagar på mig med ibland, kankse e nåt i Släkten??? hoppas du mår bra nu, verkar inte alls må bra när man läser din blogg???

2010-03-01 @ 14:20:19
Postat av: Jill

Nej Emelie det vet jag att du inte skrev, Carro skrev det på kommentaren haha...Hoppas det blir mindre i skolan snart...och du får krya på dig...en whiskey med varmt vatten, tatt det än;)?

2010-03-02 @ 20:37:14

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0