Bio-strof

Som sagt, bio igår.
Skulle bli som en riktigt första dejt igen.
Jerry skulle inte få veta vilken film det var innan den började.

Så vi kom till Bergakungen. Köpte sourcream-snacks och varsin flaska bon aqua.
Ställde oss i en aslång kö till ingången och biljettrivningen.
Kom fram, lämnade biljetterna till gubben vid ingången (eftersom Jerry inte fick se dem hade jag inte titta på dem innan) och biljettrivargubben tittar på mig, ler lite och säger "Ja, nu går ju den här filmen på Biopalatset, men skyndar ni er så hinner ni nog".
Fy vad jag skämdes! Pinsamt!

Men vi hämtade bilen igen och hinner faktiskt bort till Biopalatset. Kommer in, sätter oss och jag öppnar min vattenflaska. Som sprutar! Överallt! Över benen, i väskan, hela golvet...
Det var inte min dag.

Men filmen var hur bra som helst! och Jerry fick ett gott skratt...

Kommentarer
Postat av: Jessica

hehe så det kan gå!

Kyrkis var helt okej, ingen som pratar direkt men Melker får ju se lite andra barn o leka o sjunga. Kommer nog alltid vara ensam här.

2010-02-04 @ 14:11:18
URL: http://melkerochjag.blogg.se/
Postat av: Carro

Men Ems! Det är din vanliga tur minsann :) Tur att filmen var bra dock, puss Cc

2010-02-04 @ 18:09:56
URL: http://smasheduptoy.blogspot.com
Postat av: Sofie

HAHAHA gu vad underbart, tur att filmen var bra :D kramkram

2010-02-05 @ 09:01:29
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Jill

HAHAHAHAHA Tur att det inte va första dejten då det hade ju blivit riktigt pinsamt haahahaha

2010-02-12 @ 11:55:01

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0