Ensam hemma hela veckan...

Alla hjärtans dag idag och min älskling har stuckit till fjälls. Trååååkigt! Är ensam hemma hela veckan.

Vi firade i alla fall alla hjärtans dag igår istället och det var supermysigt.
Han lagade en fin middag till mig och så var vi på bio och såg Valentine's day. Ingen världsomskakande film, men en bra romantisk komedi, precis i min smak :)

Jag fick en berlock till mitt armband med i grönt muranoglas och han fick en tröja av mig.

Jag gillar verkligen alla dagar som gör det lite mer speciellt. Det behöver inte vara så stor grej, men ett kort eller en liten present eller vad som helst gör verkligen dagen så mycket roligare! Det är därför vi alltid firar så mycket i min familj. Namnsdagar, dopdagar, farsdag, morsdag, påskpresenter, alla hjärtans dag osv. osv. Man ska alltid ta vara på alla anledningar till lite extra god fika och små tecken på uppskattning :)

Nu är Malin och Cc på väg hit för lite pepp pch sällskap. I like! Ska fixa fika nu. Vi glömde äta efterrätten igår så det finns marängswisch för de som vill ha. =)



innan bion igår

Kommentarer
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2010-02-14 @ 16:45:38
URL: http://stjupid.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0