Första dagen i Norge

Ligger i en hotellsäng uppe på Holmenkollen nu. Är galet trött. övertrött.

Maten här är suverän. Buffé med förrätter, varmrätter, ostbricka och efterrätter bara till lunch.
Oxfilé och konjakspäron med glass till middag. Är nyfiken på frukosten imorgon...

Annars har det varit en hel del OS efter föreläsningarna idag... Härligt med silver i stafetten!!

Imorgon börjar föreläsningarna vid 9 och på kvällen beger vi oss till stadsteater för att se Fanny & Alexander.
...och där emellan lär det nog bli en hel del mat... :)

Fast jag saknar min älskling mycket... särskilt nu när jag ska sova. Dålig timing att vara borta två veckor efter varandra.

Well well. Jag kommer ju hem på fredag igen.
God natt!

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0