Fredagsmys


Haft en 5:a idag. Det gick bra. Är såå mycket hellre på mellanstadiet än lågstadiet.

Fikat med Marie och Maritza på stan och kollat i många affärer. Trevligt värre!
Har en liten lagom lista i huvudet nu på saker jag vill ha i vår.

Lila Kawasaki (eg. hellre converse men det är ju så obekvämt!)
Skinnjacka
Lång jeansskjorta
Jeansjacka


Nu är pojkarna och hämtar kebabsallader i Sävedalen (Al Petras har mycket godare än Jonsereds pizzeria). 
Snart börjar let's dance. Nu ska jag in i duschen.

Jag vill inte jobba imorgon....

Men det är skönt att det är helg. (om den bara kunde vara lite längre... vill inte vara ensam hemma nästa vecka..)


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0