Friendphoto


Carro och Malin har varit här och när Carro har med sin systemkamera kan det inte bli annat än fotografering på schemat. Trots att Malin gjorde allt för att få pluggat :)

Jag vill ha ett riktigt bra kort på oss tre att rama in. Så de blev... många kort i alla fall! :)

Nu är jag ensam igen (usch vad jobbigt!) men ska in till stan och äta frukost hos Malin imornbitti så det är smidigare att sova här. Annars hade jag nog åkt hem till mamma och pappa. Jag och mamma skulle hittat på massa roligt i veckan men det verkar som om hon fått lunginflammation. Jättetråkigt! Tycker så synd om henne som ska vara sjuk på lovet och jag hade verkligen sett fram emot allt vi skulle göra nu när vi verkligen har tid att umgås... =( Nu ligger hon med 39c feber varje dag och orkar inte göra nånting alls.

Jag har sett fram emot Damernas detektivbyrå precis hela veckan, så kollar jag text-tv nu... det är ju OS hela jävla tiden! Ååh vad trött jag blir. Har lite filmer jag inte sett som tur är, men ändå! =/

Här kommer lite kort :)










BÄST

Nu ska jag installera msn så jag skan skicka bilderna till Carro. Och kanske äta middag? MEN vad tråkigt att äta ensam!

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0