Frukost i Vasa

Har ätit frukost hos Malin och Moa idag. Mysigt!
Moa är världens goaste hund. Du kan göra vad som helst med henne hon är bara glad hela tiden.

Sen gick vi på stan en sväng. Åkte ut till backaplan med och kollade runt =)

Köpte den här jeansskortan

Nu är jag hemma hos mor & far i Lerum. Borde plugga... men vi får se :)

Funderar på att sova här, men på nåt sätt är det nästan svårare att sova här än hemma nu trots att jag är ensam. Är ändå van vid en stor säng :)

Imorn är det skola en stund och sen antingen träna eller öl på andra lång... hmmm. svårt val :)

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: härligt ;P jo samma :) vad gör dudå? kram

2010-02-15 @ 18:47:07
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad trevligt.. ja visst vill man helst sova hemma :D det vill jag me HAHA kramkram

2010-02-15 @ 21:22:28
URL: http://lysvret.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0