Emelie in wonderland


Idag har jag haft en fyra. Vi har jobbat med Kanada. Det var inte populärt. De tyckte det var roligare med matte. Konstiga barn...!?

Matte var inte mitt favoritämne när jag var liten. Det är det fortfarande inte. Hade det varit det hade man ju kanske kunnat bli ingenjör eller så och tjänat lite bättre. Sökt jobb på Google kanske. Det hade varit bra. Men nej, jag tycker om att skriva och läsa. Tjoho, kan ingen betala mig för det? Jag tycker om att sjunga med, fast rätt falskt. Det är synd att man måste vara bra på det man gör att man ska få en lön. Det är orättvist egentligen. Det finns ju mängder med chefer och politiker som inte gör ett bra jobb, men de får lön och fallskärmar ändå. Världen är uppochned!

Vilket osökt får mig att tänka på att det släpps biljetter idag till Alice i underlandet. MÅSTE se den. Bra story och framförallt snyggingen Johnny Depp!


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0