Nagellack- en färgklick i livet...



Gick på stan med Malin efter skolan. Kände att jag bara var tvungen att unna mig något roligt och vad blir jag gladast över? Nagellack såklart! 25:- för ett Depend har har man ju (nästan alltid) råd med =)
Det blev nr 161 & 171. Lite färg på tillvaron behövs nu i denna oändliga vinter (börjar det inte kännas lite som vintern i Narnia som aldrig tar slut!? Aslan, come and save me!) Hittade ett turkost på H&M med, men det kunde jag inte med att köpa, då hade mitt "unna mig" plötsligt blivit rätt dyrt...

Nu ska jag laga spagetti & köttfärssås och läsa "Såpor istället för Strindberg" och skriva diskussionsfrågor.
Och måla naglarna... :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag hittade en så himla knallrosa idag! Nackellack är roligt :) Funderar på att ta fram ett riktigt somrigt rosa och måla i ren protest mot vintern, det kanske lockar fram solen??

2010-02-01 @ 18:57:08
URL: http://smasheduptoy.blogspot.com

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0