Norge för mig?

Norge är väl fint. Men börjar inse att ingenstans är bra för mig just nu. Har en otrolig hemlängtan.

Ikväll är det Fanny och Alexander på stadsteatern. Är sjukt trött, har inte kunnat sova i natt och undrar hur det här ska gå... har ingen lust! Usch. Det här blev inte alls som jag tänkt mig.

Blir det inte bättre tills imorgon så tar jag nog en buss hem efter vår guidade tur i stan imorn. Borde väl inte vara omöjligt att hitta en buss till Göteborg!? Får väl hitta på nån snygg historia så att de släpper iväg mig. =)

Har lyssnat på en författare idag. Hanne Örstavik. Riktigt bra, men det är svårt att koncentrera sig. Ligger på sängen nu men kan inte somna... Om en trekvart är det middag.

Tänker på min stackars älskling som ligger hemma och är sjuk med =(


Kommentarer
Postat av: Carro

håll ut!!!

2010-02-24 @ 08:25:44
URL: http://smasheduptoy.blogspot.com

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0