Snowracer på beachroad

Anna Haag är grym! Men ååå vad nervöst det är varje kväll!! Alltid är det nån svensk som tävlar...

Det kan aldrig vara nyttigt att bli så stressad framför tv:n. Men det går ju inte att låta bli!

Äntligen åkte Elin ur let's dance! Hon borde försvunnit för lääänge sedan. Fick se solsidan med innan skidorna. Äntligen en riktigt bra svensk humorserie :)

Annars har jag och Elin åkte pulka och snowracer i trädgården idag. Det gick inte så bra. Det var alldeles för mycket snö och vi orkade inte skotta bort och när vi väl fått upp ett bra spår så vi kunde åka hela vägen ner, då orkade vi inte längre utan gick in :)

Jag har ont i halsen och huvudet nu och tvingar i mig Kan Jang. Jag har inte tid att bli sjuk nu, det är ju Norge på måndag! Synd att det ska smaka så mycket lakrits bara .usch. (Alltså inte Norge, men Kan Jang- det fattade du va?) Fick banga en säkert mycket trevlig kväll hos Malin. Orkade bara inte. Dumt =(

Nu är det dags to hit the sack. Sov gott!

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0