Tummade på fjällen

Jerry ringde nyss. De sitter i stugan nu och dricker öl och spelar kort. Börjar ångra att jag inte följde med. Inte för att jag tycker att det är så kul i fjällen precis men i alla fall roligare än att hänga här hemma. Nästa gång ska jag ge det en chans, det har jag tummat på. =)

Leker lite med kort och funderar på att skicka in en del för framkallning. Ser på Em på SF-kanalen med. Nostalgi =)

Funderar på att hoppa in i duschen strax och sätta på en riktigt bra film. Hade tänkt vara riktigt nyttig nu när Jerry är borta och bara käka sallad, men det spricker rejält. Ännu svårare när jag är ensam ju! :)




Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: tack :D händer idag då?

2010-02-15 @ 12:58:19
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Your dream closet

ja de där med havssalt har jag med smakat, den är god :)

2010-02-15 @ 13:21:48
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0