What a day


Vilken dag det var igår!

Skulle ta tåget från Lerum till stan för att gå på en 2 timmarslektion. Tåget jättesent och stod still i Floda.
Gick hem och fick låna bilen. Fastnade i backen vid skolan för att en professor ville köra ut först.
20:- i timmen i parkering. Pengarna räckte inte. Kom sent, gick för tidigt. Halkade på parkeringen och landade på knät. Körde fel fil vid Korsvägen.

Jag skulle aldrig gått ut.

Sitter ensam i lägenheten nu med en stor klump magen. Har så svårt för att vara ensam.
Vågar inte lägga mig i fall jag inte kan somna.
Töntigt, men sant.

Ska ha läst Moa Martinsson tills imorgon. Men jag får inte upp boken...
OS står på, men jag vet inte vad som händer...

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0