Välsignade sömn

Norge blev mycket bättre och hemlängtan försvann rätt snabbt ändå, det är nog nåt för mig egentligen. MEN. Då ska man kunna sova med.
Efter två sömnlösa nätter gick det inte längre.
Gick runt som i ett vakuum och kände mg skakig.

Efter en rolig dag på stan med museeum och matpakke så tog jag bussen hem.
Kunde bara inte tänka mig att lägga mig i samma säng en natt till utan att kunna sova.

Efter att ha spenderat 2 timmar på Gallerian i Oslo och 4 timmar på en buss var jag äntligen i min säng igen. Och sov och sov och sov. I 11 timmar utan att vakna av varesig alarmet, telefonen eller jerry som gick upp. Underbart!

Känner mig fortfarande groggy, men nu är jag i alla fall mig själv igen.

Lit trist att vara hema igen när de andra är kvar i Norge, men det är lätt värt det för att kunna sova!


vacker utsikt från rummet...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Borta bra men hemma bäst :)

Hoppas allt är bra med er. Kram

2010-02-25 @ 18:47:09
URL: http://melkerochjag.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0