Vaniljglass med mangobitar

Jag har gjort tacos (men får inte äta för min pöjk kommer ju aldrig hem! aaah hungrig!!)
Jag sjuder just nu grädde, mjölk och vaniljstång i en kastrull på spisen.
Sen ska det ner några äggulor och lite socker och vispas och ner i glassmaskinen med lite mangobitar och GOTT ska det bli!

(fast det är bannemej inte billigt att göra egen glass. 25:- för en vaniljstång! galet, i tell you. dessutom sprack glaset som stången låg i i tusen bitar. kul när jag är barfota!?)

Men innan dess ska tacosen ätas... och eftersom jag inte har så mycket annat att göra än att vänta så roar jag mig med Erlend Loe så länge :)

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0