Allt känns på rutin och redan gjort

Svamp-tet var faktiskt rätt gott! Smakar som iste ungefär. Så Jessica, du är hemskt välkommen på ett glas =)

Vi satt med ett grupparbete i skolan igår i cafét när Johanna plötsligt ropar till. Jag tittar ner och inser att mina papper brinner! Det stod ett värmeljus på bordet som jag råkat vifta med mina papper över. Roligare förklaring än att hunden ätit upp läxan!? :)

Snart ska jag iväg och jobba på klubben. Ikväll kommer Malin förbi en stund och sen blir det antingen lets dance hos Anna och Magnus eller AW med Jerrys kompisar (eller bara slappa) ska jobba imorgon i Saluhallen.


Är så otroligt skoltrött just nu. Är trött på allt egentligen.
När allt känns på rutin och redan gjort...

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0