Det går inte bra nu...

Det verkar inte som att den externa går att laga, men kanske kanske kanske kan man få fram informationen från datorn istället. Alla bilder har ju funnits på den och man borde kunna få fram dem igen, bara inte datorn skrivit över informationen när jag sparat annat...
Håller alla tummar jag nånsin har... är så sjukt nervös! Vill verkligen inte bli av med alla bilder.
Det är så mycket härliga minnen...

Om mina bilder kommer levande ur det här ska jag spara allting på flera ställen och bränna allt på skivor som jag lämnar hos mamma. Men det är alltid lätt att vara efterklok... =(

Dessutom förlorade vi precis i handbollen. Kul.
Och jag ska jobba imorn. Kul.
Och schemat kom för nya kursen och min vår är mer fullspäckad än nånsin. Kul.

Och jag är ironisk. Kul.

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0