Dumdator!

Jag är så trött på min dator! :-(
Den är jättefin och duktig och allt, men den drar till sig virus och annat konstigt.

Nu är det någotslags säkerhetsprogram som heter Personal Security som installerat sig och som blockarar nästan alla websidor för mig. Jag kan inte avinstallera det eftersom det påstår att det bara är en prov-version och därför har avistallationsbiten inte installerats? Jag blir galen!!!

Återställde hela datorn för sisådär två veckor sedan. Tjohej, nu är det visst dags igen. Vet inte hur jag ska göra annars... Måste få bort den här skiten!

Så, nu sparar jag allt jag behöver på den externa och trycker på återställ (älskar den knappen) sen ska jag fixa en smoothie med jordgubbar och vaniljyoughurt och sen skriver jag nog igen sen om allt går bra :-)

Det MÅSTE gå bra! Har inte råd med en ny...

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0