Ge mig vår!

Idag var det riktigt roligt att jobba. Lugnt att vara på Klubben. Mest handboll, rita och spela spel. Fast det känns alltid som att det finns mer jag borde göra. Som att jag mest glider...

Bussen till Jonsered kom inte, så hoppade in på H&M för lite värme. Hittade en svart kofta med puffärm som fick följa med hem =) Finns så sjukt mycket fina vårkläder ute nu. Älskar alla långa skjortor. Hittade ett par fina lila converse igår med, men känns lite för tidigt, kommer inte kunna låte dem bara stå hemma och vänta på att det blir vår. Bättre att vänta då... =)

Jag vill sitta på en uteservering i solen nu!!!
Ge mig vår...
Ge mig energi... 
Ge mig lite pirr i magen och vårkänslor! Jag är trött på vintern... =(

Jerry är och tränar. Jag måste läsa ut en fet ful bok tills imorgon men har ingen lust. Blir en sallad, te och en film istället. Får snabbläsa på bussen imorgon istället. Usch vad jag är negativ just nu...


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0