Leva livet


Tittar på "Efter tio" och funderar på min dag.

Jobbar på fritids 12-16. Vill ta mig till Lucy i Mölndal för att bollplanka lite om hemtentan. Fast alla andra kommer dit 15 och jag kan vara där tidigast 17. Sen får Jerry hämta mig där efter jobbet runt 18. Sen hem, duscha snabbt, in till stan och gå på bio med Jessica 20.45.

Hmm. Får se om Jessica kanske kan gå med på att se lets dance istället. Känns som att det blir så sent och stressigt annars. Ska jobba imorn med. Det är så mycket man vill hinna med!
Leva livet, kom så ska vi leva, livet livet...

Har fått massa fler jobbdagar nästa vecka med. Gött! :-)


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0