Mood swings

8 tvättar senare... PUST!

Men nu är dunjackorna och dukar och annat som annars får vänta rent och fint och luktar gott igen
(förutom den vit/gråa dunjackan som fortfarande ser lika smutsig ut) Men självklart glömde jag handdukarna och sängkläderna. Det får följa med till mamma sen. Hon är bäst.

Snart ska jag in till stan och hämta min dator! Den har varit saknad...!
Den jag sitter vid nu vägrar förtillfället facebook det kommer upp en skylt med "operation aborted". Haha snacka om mood swings. Sist kände den inte av när man satte in en skiva i den, men idag kan jag t.o.m. bränna. Ungefär en gång i timmen blir skärmen helt svart, pekaren tre gånger så stor och man kan inte göra nånting.

Ska passa på att köpa en ny badrumsmatta (som har rosa fläckar efter att jag och CC spillt hårfärg på den)
och skokräm när jag ändå är i stan tänkte jag. Så skönt att vi fick lön igår!! Undrar om Marie jobbar? Kanske blir ett besök i hennes skobutik.

Ikväll är det gympa som gäller.

Kommentarer
Postat av: Carro

Va vi är bra på det här med att göra mattor fläckiga!!

2010-01-26 @ 16:25:46
URL: http://smasheduptoy.blogspot.com

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0