My super sweet 16

VG på tentan (med nöd och näppe) och jag är så otroligt lättad!!

Hundmässan är helt underbar. Så många fina hundar... ville plocka med mig alla hem. Fick en kompis i en stor engelsk bulldog som tydligen hade en fetish för benvärmare (eller var det bara mina?) =)

Vi såg på hundteater med- Askhunden. Jätterolig och otroligt duktiga hundar! Ingenting strulade. Imponerande!

Ser på my super sweet sixteen nu. Det är verkligen inte klokt. Tjejen det handlar om nu fick en lexus av sina föräldrar och hon har hyrt en hel klubb och pitbull är där och spelar för henne. Fast hennes kompis är jättesur för hon har snott idéer från henne som hon tänkte ha på sin fest, så nu gick hon hem...
Så berättar hon om allt hon ska ha på sin fest och att hon inte bryr sig om vad de kostar bara festen blir bättre. Konstigt när pappa betalar...


Åh, jag ska börja dammsuga istället. Men det är inte roligare...

Ikväll börjar let's dance igen!

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0