nya vantar

Har varit på Allum en sväng. Köpte härliga tumvantar med fingervantar inne i tumvanten på Kårlins. De ska få hålla mig varm om händerna i vinterkylan. Nu får jag bara inte tappa bort dem! (as if, det händer ju varje vinter)


ungefär sådär ser de ut, fast utan dragkedja.

Hittade en tröja med och en almanacka där man kan fylla i allas aktiviteter i olika rader. Kul! Den är redan ifylld med alla födelsedagar och sånt som redan är bestämt det här året :)

Nu- kycklingsallad. Hungrig!! =)


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

åh jag gillar såna vantar, med fingervantar i lixom..

2010-01-07 @ 11:39:26
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0