PANIK


Tappade min externa hårddisk i golvet imorse. Den gick sönder. PANIK!
ALLT
ligger där. Alla kort jag nånsin tagit med en digitalkamera...  alla semestrar, alla vänner... =(
Försöker hitta ett bra ställe att lämna in den på imorn. Den bara MÅSTE gå att fixa... *ledsen*

Annars har jag lekt på fritids idag. Spelat handboll, gjort halsband och diskuterat killar och rökning. Det är tokigt vad fort barn växer upp nu för tiden...

Imorgon är det skola, fika hos Malin och så till Lerum en sväng.

Kommentarer
Postat av: Barbie

Hoppas det löser sig samma sak hände min pojkvän, och desvärre gick det ej att laga den. Fruktansvärt



Hoppas hoppas det löser sig

2010-01-19 @ 14:44:55
URL: http://barbierocknroll.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0