Tedags för normalt byggda kvinnor

Jag skolkar!!

Och det känns så bra!!

Värsta snöstormen ute... usch!

Ska iväg och jobba sen. 13-17 på klubben. Hoppas vi bestämmer att man inte behöver gå ut efter mellanmålet :)

Imorgon ska jag ha läst ut "allt går sönder" det går inte så bra.
Inte när man har "Tedags för normalt byggda kvinnor" att ta fram istället.

Mma Ramotswe är min idol. Längtar efter ett heltidsjobb och lov- då ska jag åka till Botswana.

Jag har fått tillbaka min dator! Det verkar som att det mesta finns kvar. Skönt! Men det är mycket att rensa med. Mängder med konstiga bilder och ikoner som sparats med. Allt är i en enda stor röra och allt heter "sector" och ett nummer, så mycket jobb, men mina bilder är tillbaka!
400:- skulle ha ha, helt otroligt. Lätt värt!! Nu ska jag vara noga med back-up. Det lovar jag! =)

Kommentarer
Postat av: Jill

Guuud va skönt att det löste sig=))) med bilderna=))))

2010-01-29 @ 13:33:27

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0