Värsta hackern

Ni kanske inte tror mig, men sen förra inlägget har jag suttit med datorn. Den kapsejsade totalt. Gick inte ens att starta. Men, med hjälp av lite ominstallationsskivor, mycket tålamod och en hel del ren och skär tur så är den nu back on track. Och Jerry har lovat att skaffa ett nytt antivirusprogram.

Ser på Sverige Pussas och kramas med Björn Gustavsson och skrattar en hel del.

Åt lunch med Marie på stan idag efter skolan. Solen sken och det kände faktiskt nästan som vår. Lovely! Gick runt lite i affärer med, det är väl kallt att bara vara ute och man kan inte äta lunch riktigt hur länge som helst. Köpte en väst på mq. Hade velat ha en kappa, men känns onödigt nu när jag klarat mig utan hela vintern. Ni anar inte hur mycket jag längtar till våren nu! När man kan ha jeansjacka, tygskor och sola på uteserveringarna. När sanden ryker på vägarna och man kan spela kula med barnen på fritids. Det riktigt pirrar inne i mig av längtan!

Ska jobba lite i på fritids i veckan. Imorn, torsdag och fredag. (När ska jag hinna skriva hemtentan?)

Imorgon är det dags att ta tag i träningen igen med. Liite ångest.

Fick ett mail förut om att korpfotbollen drar igång snart med, eller ja, efter att snön försvunnit. Ska bli hur kul som helst att spela igen... :-)

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0