vinter-outfit


Ska i väg och jobba på fritids snart. Problemet är att jag precis gick upp och således skulle vilja äta frukost... men när jag kommer till skolan har de precis ätit lunch. Alltså ingen mat till mig. Efter jobbet ska jag i väg och träna och kan inte äta precis innan, men kommer vara allt för hungrig för att orka träna.

Därför sitter jag nu med en kycklingsallad.

Funderar på om personalen (med tanke på att det är -12c)
1. stänger in barnen i värmen?
2. skickar ut dem att leka på gården?
3. drar iväg och åker pulka?

Min klädsel är något beroende av denna information. Ska jag släpa med mig termobyxor??

Åh, skulle vilja vara barn igen och ha en stor bävernylonoverall. (Fast när man var liten var det ju så otroligt jobbigt att ta av och på och i bamba fick man ta av halva och knyta armarna runt magen och det var jättevarmt)

Måste dra!
Over and out. Ems

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, jag har ofta tänkt på det med overall. Hade varit så himla skönt att ha overall nu när det varit så himla kallt!

Jag får för mig att en overall hade räddat mig från allt ont! Men det skulle också kunna vara en illusion från barndomen mer än att egentligen skulle hänga på sjäålva overallen!

2010-01-18 @ 14:48:45
URL: http://lyckan.bloggproffs.se

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0