What a week

Mycket att göra i veckan so to speak.

Har sett Avatar 3D på bio-
Extremt välgjord men jag tyckte handlingen var lite vä förutsägbar.

Har jobbat i en tvåa och en trea- stökiga barn, men också vissa otroligt söta.

Snart ska jag in till stan. Lunchmöte med Carolina, Hanna och Helena på Wasa allé. Gott och trevligt!

Efter det ska jag få tag på en kille som ska ha min dator över helgen och försöka få fram bilderna som försvann med den externa. Jag hoppas verkligen att han lyckas... 

Nej, dags att göra sig iordning nu...
Kollar på Mad money på canal+, den är hur bra som helst,
men har sett den väldigt många gånger så borde kunna slita mig :)

So, skriver igen nästa vecka när datorn är tillbaka!
So long!

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0