And then you said...



Yo yo yo!

Idag är sista långa jobbdagen för mig innan semestern! Woho! Känns helt obeskrivligt att jag ska vara ledig imorgon efter 8 dagars jobb på raken. =)

Har drömt massa konstiga drömmar inatt om att Jerry stack iväg utomlands med Öberg och Anti utan att säga nåt till mig. Var jättearg när jag vaknade! Men det börjar lägga sig nu :)

Igår hade jag, mamma och mormor namnsdag och vi åkte till Lerum efter jobbet och firade med mammas grymmegoda fika. Dessutom fick jag en stor vacker blombukett av Jerry (det hjälper att påminna ofta och det är det värt!:) och en vas av mamma =)




en väldigt dålig webcambild på blommorna


och min roliga vas! =)

Mamma fick te och en kökshandduk av mig och på fredag åker vi upp till mormor en sväng =)

Nu ska jag föna håret, sätta på lite smink och bege mig iväg till jobbet igen. L8er!

(kommer ni ihåg när förkortningar på icq, msn och sms var asfräckt? särskilt alla engelska och alla kedjesms som gick runt med bilder som nån stackare suttit och knåpat ihop med bokstäver, siffror och streck haha. Alltid nallebjörnar, kaniner eller rosor och en gullig text och jag blev alltid jätteglad när de ploppade upp på min begagnade 6110 som ändå var fräckare än de andras för att den hade infraröd, vad man nu skulle ha det till? :)

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0