Hey soul sister...

I don't want to miss a single thing you do... tonight... harsuttitpårepeatiminhjärnahelanatten...

Sitter och väntar på att Jerrys föräldrar ska ringa från Amsterdam och tala om när planet kommer in så att jag kan hämta dem på Landvetter sen. De har varit borta en månad och kört Road 66 och gjort massa roligt. Avis? Inte alls... *host* :) De har köpt Converse till mig med! Supersnällt =)

Sen ska jag nog ta en sväng till Scandinavian Photo i Mölndal och kika lite på ett nytt objektiv (titta får man!)

Men den största nyheten är... bambadabambadabam..... jag    har    SEMESTER!!!

Efter att ha jobbat väldigt mycket det senaste så är det helt gudomligt skönt... :) Nu ska det bara bli fint väder igen så att jag kan få sola nån gång!!





Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0