Nytt Macroobjektiv

Idag har jag varit på Scandinavian Photo i Mölndal och köpt mig ett macroobjektiv! Är supernöjd och har tagit mängder med kort idag. Lovar att lägga uppmassa bilder senare när jag är vid min egen dator. Just nu är jag i Lerum och blir ompysslad :)

Stackars Jerrys föräldrar har fått spendera hela dagen på flygplatser. De missade planet i Amsterdam för att planet från USA var försenat, fick ta omvägen förbi Paris och gick precis på planet till Sverige. De borde ha varit hemma för 8 timmar sedan. Segt! Det blir mycket Landvetter idag för i natt runt 3 kommer Jill och Patrick hem från Turkiet så då ska vi dit igen :) Det värsta är att man blir ju så sugen på att pa själv när man är på flygplatser! =)

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0