Sommarstugan











Som ni ser så trivs jag och det nya objektivet rätt bra ihop, även pom det tar ett tag att lära känna varandra ordentligt. Så snart vi har packat klart ska jag, objektivet och Jerry åka ner till sommarstugan utanför Falkenberg och semestra i 2 veckor. Vi ska måla stugan, sola, gå på buskis och bara lata oss (och kanske åka till Ullared någon dag). Så hoppas på bra väder! Har en lista på folk som kommer, eller kanske kommer, och hälsar på oss. Finns det fler där ute som vill titta förbi, så hör av er! =)

Jag kommer ha med datorn men har inget internet där nere, så vill ni ha tag på mig så är det mobilen som gäller!
/Ems


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0