36.4 -feber?

På blogg.se's förstasida står det om nån som tipsar om att man kan designa egna converse på converse.se. BAH! Det tipsade jag om för typ ett halvår sedan, men det var det ingen som ville ha på förstasidan va.

Det gick rätt bra att jobba idag ändå, i alla fall med alvedon. Satt på en uteservering med några föredettaklasskompisar och väntade på att en buss skulle ta mig hem med. Najs med sällskap och catch up.

Nu har jag duschat och ligger på soffan och fryser och väntar på att alvedonen ska få ordning på mig igen. Undertiden förundras jag över att termometern visar 36.4. Det är ju verkligen inte feber! Men varför känns det så då?? Jag litar inte på den där term-tomten. Enligt den har jag aldrig haft äver 36.5 oavsett hur jag mår. Jag borde kanske ta tempen när jag mår bra en gång. Undrar vad jag har då? 35? Förresten borde det vara lag på att föräldrar svarar i telefon när barnen vill ringa hem och beklaga sig... :)


Kommentarer
Postat av: Clara

Hej! Jag är med och tävlar i en av Sverige största musik- och sångtävlingar. Jag skulle bli väldigt glad om just Du kunde gå in och kolla på min tävlingssida, och vem vet? När du väll är inne kanske du ser att även Du vill vara med och tävla.

http://snowfish.com/claraas



Ha det bra :)

2010-06-22 @ 23:23:38
URL: http://snowfish.com/claraas

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0